Fjärde blogg inlägg...

Det är nog rekord att jag bloggar 4 inlägg på en dag men jag har nog fått bloggmani idag :o)

för att inte glömma bort vad som hänt på förmiddagen idag (tisdag) så känner man sig lätt på axlarna och stor tung sten fallde ner.

Det kändes så BRA och jag vill säga:



till VilleKullas dagis för att de tar min lilleman, Nick på allvar. I dag på fm så lämnade jag Colin en kort stund hemma för att snabbt gå till Villekulla och ha möte med specialpedagogen och en av fröknarna. Vi hade en mycket bra samtal och nu är det bestämt att vi börjar med utredning och det kändes så BRA.

Jag gick med ett leende på läpparna hem och inom mig kände jag mig mycket lättare för stenen som hände tungt på mina axlar har ramlat ner - HELT UNDERBAR KÄNSLA.

Det kommer ordna sig för Nick och jag är glad att jag får den hjälp jag behöver.

Äntligen är det någon som lyssnar på mig



Kommentarer
Postat av: AnnaN fran Washington DC

mammor vet ju bast om sina barn och det ar jobbigt att fa dom att lyssna!! hur kan det vara enkelt?? irriterande.. Vi kanner ju vara barn bast och vi vet vad det ar for fel.. typiskt att det tar tid att inse vad han behover.. men skont att det gick bra!!!!! kram till er!!!

2010-01-19 @ 13:00:44
URL: http://nordgold.blogg.se/
Postat av: maria

Skönt att man tar upp nu, föräldrar vet bäst om egna barn som många säger :) kramm

2010-01-19 @ 18:06:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0