Hemma med Colin



Colin vaknade säkert 10 gånger i natt och han var varm. Ville ha vatten hela tiden och sen ville han gå upp för att det var så varmt. Men jag var för trött och försökte få honom att sova bredvid mig och fortsätta sova. Men blev väckt flera gånger så just nu är man ganska trött.



På morgonen sov han länge och sen la han sig på soffan för att titta på Bolibompa. Det är inte ofta man ser honom sjuk och jag hoppas att han blir bättre under dagen.

Jag ska passa på att baka en god bröd som jag smakade av väninnan Tine och älskade brödet, så nu har jag bara haft brödet i tankarna och vill baka och HA hemma.

Ha en fin dag ni alla

Kommentarer
Postat av: Tine

Krya på Lillen! O hoppas det går kanon att baka brödet? Gjort än? Har precis kommit hem från en superskön promenad på 50 minuter som gick i rask tempo! Nu ska jag hämta tjejjerna i skolan o dagis :) KRAAMMM

2010-01-18 @ 12:50:40
URL: http://minds.blogg.se/
Postat av: Maria

Krya på Colin.. Samma med Laura igår kväll men idag är hon pigg och glad igen.. kramm på dej :)

2010-01-18 @ 15:29:03
Postat av: Fia

Stackars Colin som blivit sjuk, men hoppas han tillfrisknar snart.



Hehe, jaa man kan inte komma ihåg vad andra har skrivit, men svaret får ni veta på torsdag hoppas jag. Eller så blir det kanske inte av? Vi får se.



kram

2010-01-18 @ 19:17:34
URL: http://edwugo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0