Testar

Nu har man en mac dator hemma så jag testar lite med bilder  
Tänk att man kan se sig själv och jag tycker det är rätt coolt och även när man blir arg på sig själv
Det händer ju ibland att jag kallar mig själv för klantskalle när det är något jag har missat eller så. Men ibland kan man tycka om sig själv och ler
En allvarlig bloggare kan jag vara då och då 
Kul med en mac och jag hoppas att jag lär mig med tiden och kan 
Nu önskar jag eder alla god natt och flesta av er sover nog säkert just nu
Natti natti 

Kommentarer
Postat av: Iréne J

Köpte du Mac från Apple?

Eftersom din nya ser mycket olikt än vad jag har den senaste.

MAC är Apples dator heter så.



Trevlig helg kram till dig och familjen.

2010-01-22 @ 05:55:42
URL: http://ladysointu.blogspot.com
Postat av: Ingela

He he ;)

2010-01-22 @ 11:19:20
Postat av: Gabbi

Kul att se att datorn funkar bra .. ;)

Kramis

2010-01-22 @ 14:45:33
Postat av: Pernilla

Tack, tycker också att jag ser piggare ut nu :).



Alltid kul att se på bilder, härligt bilder du har tagit :D..

Kram

2010-01-22 @ 21:42:23
URL: http://lillapia.blogg.se/
Postat av: Tine

Hahah, kuliga bilder! Puzz Tine

2010-01-22 @ 22:09:20
Postat av: cina

Hi det var det..bilden påminner som siameiska tvillingar eller vad kallas det egentligen. Lite lustigt när jag såg på bilderna kände det var precis denna veckan jag jobbade med eleverna " lek med tecken " så att där i avsnittet fanns det siameiskatvillingar dvs två st i ett som ska teckna tillsammans inte fyra armar utan bli två armar.. kul..

De hade roligt och kände det har blivit en lyckad lektion idag som de redovisade.

Ha en skön helg! Kram

2010-01-22 @ 22:15:27
URL: http://mimmimussepigg.blogg.se/
Postat av: Micke fra Kumla

hick ser jag dubbel? du kanske glömde berätta att du har en tvillingsyrra? ;)

2010-01-23 @ 01:27:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0