Underbar nyårsfirande med fam Lindroth

Bjöd familjen Lindroth hem till mig och vi hade en underbar nyårsfirande. Kamera hade jag inte så det blev inga bilder och min mobil är ju så pass dålig att det var ingen ide att försöka ta bilder.

Jag är jätte nöjd med att avsluta år 2009 med Pernilla, Johan och söta Albin. Vi åt förätt, huvudrätt och efterätt och så blev det en massa snacks efteråt att man var jämt så proppmätt.

Vi skulle gå till Örebro slott, men sen bestämde vi att vi stannar hemma och så märkte vi att folk som redan satte igång med fyrverkeri ute så kunde man faktiskt se perfekt. Colin som var övertrött vid det laget var så ledsen över att vi inte gick till slottet så han var inte på bra humör.

Men jag måste säga att det var så coolt att man kunde se fyrverkeriet perfekt från vårt vardagsrum och det var härligt att se och så är det ju skönt att vi slapp klä på oss massa kläder för att gå till slottet.

Nu är det ett nytt år med nya tag, nya mål och möjligheter

Jag beslutade att inte ha några nyårslöften för det fungerar helt enkelt inte för mig.

GOD FORTSÄTTNING MINA BLOGG LÄSARE!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0