8 juli 2010

Idag ska jag tillbringa dagen med söta

                                                  

                          

Rhianna idag. Nu på morgonen har hon hjälpt mig med tvätten och att fixa lite här hemma. Senare ska vi till stan och sen vidare till Lundby för att tillbringa dagen med min goa och kära väninna Carina och hennes döttrar, Tilde och Tindra. Vi får se vad vi gör hos dem och jag antar att dagen blir varmt så kanske vi drar och badar eller ja det återstår att se.

Rhianna har tjatat ihjäl mig och frågat när hon får leka med Tilde och Tindra och jag vet inte hur många gånger jag har hört deras namn nu. Tycker det är roligt för Rhianna och det är ju kul att se hur de kommunicerar med varandra eftersom Rhia tecknar på svenskt teckenspråk medan Tilde och Tindra tecknar Amerikanskt teckenspråk och ändå på något sätt förstår de varandra. Supermysigt att se tycker kag.

Förresten har jag fått mer färg eftersom solen steker så och jag älskar mig själv på sommaren än vad jag gör på vintern. Min hy blir så fin och man slipper sminka sig så tänk om man bara kunde få ha den här färgen året om!.

Jag kanske är lite knasig men!!..

Ha en fin torsdag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0