9 Juli 2010

Dagens ära går till en fin, härlig och underbar supermorsa som fyller år idag



Grattis fina Maria på födelsedagen idag och jag hoppas att du njuter av dagen med dina nära och kära.



Den här bilden är en av min favorit på oss tillsammans. Tänk att det har gått hela 13 år sen den dagen vi träffades för första gången. Vi blev som systrar och våra flickor lekte så mycket tillsammans och vi har många fina minnen under alla de år som gått och många fler år kommer det att gå framöver.

Jag är glad att du dök upp i mitt liv och trots det senaste tiden vi inte har sett varandra så vet du att du är en speciell vän och kommer alltid vara det. Glad att du kommer vara i Örebro lite mer i höst och då måste vi se till att ses.

Njut av dagen och GRATTIS ÄNNU EN GÅNG

Din tillgivna vän


Kommentarer
Postat av: Maria

Men åhh, blev överraskning här blogg med bilder :) kom nyss hem fr göteborg.. Tacckk ska du ha :) saknar dig vännen också.. vi kommer att ses lite mer i höst och framöver, kommer att vara i örebro oftas nu :) stor KRAMM på dej :) kram kram din underbar vän, är jätte glad att vi har varandra även vi bor långt i från varandra och ses inte så oftas men vet att vi har varandra :)

2010-07-11 @ 00:10:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0