All lycka önskar jag er S & L

Vaknade halv sju i morse - ONÖDIGT!!!!

Vill ju sova lite längre för att orka med dagen och natten lång för att fira två vänner på deras speciell dag.


bild:google



Jag är glad att jag får vara med er idag tillsammans med era släktingar och vänner och fira er dag.

Solen skiner strålande och det blir en underbar dag och snart om några timmar kommer vänner som ska sova här och då blir det prat, dusch, fixa håret och se till att man hinner med allt innan vi ska iväg till kyrkan i god tid. Hoppas så att vi slipper stressa oss och gör det som vi planerat innan.


Bild: Google


Till S och L

Jag önskar er all lycka och ni är som gjorda för varann. Jaghar sett så mycket kärlek hos er när jag träffar er och på middagarna jag varit hos er. Säger bara helt enkelt att ni var menat för varandra och jag är glad att jag får dela er dag idag.

Inte många timmar kvar och jag kan ana hur ni har det just nu med allt som ska hinnas innan ni tågar in i kyrkan.

Önskar er all lycka

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0