den 25 juli 2004

Jag hade ingen möjlighet att skriva om min kära lillemans stora dag den 25 juli så nu gör jag det efter 3 dagar!
Lilleman Yannick fyllde 6 år och jag säger bara som jag säger om mina andra barn att tiden går så himla fort.

Lilleman hade dock bråttom att komma ut och allt gick så fort minns jag. Meningen var att den dagen skulle jag åka hem till Örebro från Eksjö och lämna de andra barnen hos mor och far, men när jag tidigt på morgonen bestämde mig att klippa gräsmattan på föräldrarnas tomt så kom vattnet och sen kom smärtorna nästan direkt. Ringde min kusin och bad henne komma och hon beställde taxi. Taxikillen ville inte låta mig åka i hans bil för han var rädd att jag skulle blöta ner den, men vi blev arga och sa att vi inte hade tid att tjafsa med honom och tog massa papper och handukar för att få tyst på killen och bara dra för så ont hade jag!!.. Sen är resten en historia och fick en underbar liten kille och bjuder på bilder från årets gång:


Yannick med kusin Rafael


med kusin Sofia




Nick går med  gudfar Peter tillsammans med kusin Rafael och bror Colin


Jag med min söta lilla pojke


Bllåååsss





Till din dags ära så åkte vi till Astrid Lindgrens värld och trotsade vädrets makter. Det regnade mycket, men trots allt hade ni kul och så fick du fira tillsammans med familjen Edington och vi hade alla trevligt.

Älskar dig så mycket min pojke

Kram mamma





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0