Sitter nu på bussen..

Det är tidig morgon och jag sitter på bussen på väg till Stockholm. Lekte lite med min webcam och tog kort men inga bra biler blev det för man är ju så himla trött G Ä S P!



Försökte ta bra bilder, men ska man egentlige ta bra bilder för att visa sig? äsch den här bilden får man vara nöjd med.  Tycker det är bra att man kan surfa eller till och med blogga som jag gör nu  så att tiden kan gå fortare och man snart kommer fram.

Jag ska spendera dagen med Ira och hennes söta Mio och det var ett tag sen vi sågs. Det blir mycket prat, Sushi och att inspektera hennes nya hem där jag ännu inte besökt så det blir en skön avkoppling för mig. På kvällen åker jag till Tyresö och hälsar på Annika och Pelle och sover där  fram till söndag och man fick nu veta att det är många som ska sova hos där så det blir bara så himla  mysigt. Flesta är ju gamla gänget från skoltiden och det blir säkert en kanon helg.

Testade klänningen och allt i går kväll och gick nästan som en model för tösen Tina och hon sa att jag var kanonfin och allt såg så perfekt ut. Underbar färg jag valde på klänningen jag köpt och jag lovar visa bild på mig sen efter helgen.

Nu ska jag ta och surfa lite och så hoppas jag att jag hinner sova en stund. Det blev ju så sent i går kväll då jag fick besök av Carina och döttrarna Tilde och Tindra. Det var speciellt mysigt att se Tilde och Tina tillsammans och de kommunicerade obehindrat på Engelska och de förstod varandra och det som är mest intressant är att en 7 åring och en 14 åring delade på samma inteesse att det blev glädje snack och fnitter om Justin Biel, Disney chanel och ja allt för de hade verkligen mycket att prata om och det var så mysigt att se.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0