Rhianna och Yannick!

För tre veckor sen bröt Rhianna armen och i lördags bröt Yannick sin arm. Det är inte ofta man får se två barn ha gips samtidigt så det kändes lite konstigt att ha två springande ungar med gips. Här är de tillsammans


Bild: Raisy

Kul händelse:


Vi åkte tåg från Småland till Örebro och på resans väg hade vi faktiskt publik för folk tittade åt vårt håll och säkert snett och med frågande min.


Självklart kan jag förstå dom för där satt två ungar med gips och på vänstra handen och nästan exakt likadant och ja hur ofta får man se det.


För mig kändes det lite konstigt för vad tror folk om mig?? haha!..


Konduktören stannade till och med och frågade vad som hänt och hur kom det sig till att man ser två ungar i gips!


Kul resa och kul med publik!

Kommentarer
Postat av: mona

åhh till och med samma arm!! ;) så sött men stackars dem :) Kram

2010-06-07 @ 15:32:17
URL: http://zharmy.blogg.se/
Postat av: Ira å Mio

:-) söt bild.. jaa lustigt båda har gips på samma arm t.om!! sammanträffande

2010-06-07 @ 18:35:18
URL: http://luckyprince.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0