8 mars 2010 - Dagens ära går till..



Min kära och underbara vän INGELA JACOBSSON som fyller år idag.




Vad ska man säga om Ingela? Hon är helt en underbar vän, en storasyster för mig, en vän man kan prata med om allt och hon gör så att jag känner mig trygg för när jag faller och känner mig deppig så kommer hon alltid och backar upp mig och det märkligaste är att hon VET när något inte stämmer med mig trots att det inte är varje dag vi ses och bor 2 timmars avstånd.


Jag är glad att du finns i mitt liv vännen min.


Hoppas du får en UNDERBAR dag och må solen och vårvärme lysa över dig.

Kram din tillgivna vän

Kommentarer
Postat av: Ingela

jisses addie va göööör du, sitter o bölar här på jobbet. Älskar dig gumman puss o kram o tack!

2010-03-08 @ 09:14:22
Postat av: Ullis

Det är hon värd att få cred för...samtidigt som hon finns där för oss så finns vi där för henne:)



Fint skrivet Addie!!



Kram Kram

2010-03-08 @ 09:57:00
URL: http://allmogen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0