Dagens överraskning

Dagen började med att det snöade för fullt ute och jag gnällde och mina pojkar frågade varför det snöar.

Vi alla gnäller nog över att det snöar och vi gnäller nog när det blir plus och att det blir så blött ute. Jag tror vi är expert på att gnälla nu eller hur?.

Jag fick en lugn avkoppling på förmiddagen och fixade lite hemma sen var det iväg till Tullängen för att jobba.

Därefter åkte jag med U till netonet och köpte ny tv. Våran gamla tv började låta och ställa till problem så jag bestämde åka och köpa en ny. Barnen visste ingenting så det blev en överraskning för dom. Valde detta model:



Bild: google

Barnen blev överlyckliga och det var kul att jag lyckades hålla tyst och inget säga.

Jag vill tacka följande personer: Ingela, Jelle, Anne B-Z, Irene J, Jessica, Ami, Ingalill och Irene Å

för det fina presenten då ni köpte presentkort från netonet då jag fyllde 40 år.

Sen efter att man jobbat och gjort något gott för Dövas Förening fick man också välja vad man ville ha och självklart valde man tv så här sitter jag och njuter och är nöjd och det är barna mina också.

Ha en fin kväll

Kommentarer
Postat av: Maria

Lustigt, samma med oss, vi köpte också 2 st nya tv igår, eftersom våra 2 st tv i huset har börjat bli dålig så är det dags att köpa nya tv så köpte jag igår.. ovan att ha 40 tum tv nu, tidigt har haft 32 tum.. he he.. kramm på dej :)

2010-03-02 @ 08:40:44
Postat av: Ingela

Ääääääääääntligen! :)

2010-03-02 @ 12:27:24
Postat av: Fia

kul överraskning för barnen! om du köpte just denna TV så har vi samma ;) är nöjd med den. :) kram!

2010-03-02 @ 12:43:25
URL: http://edwugo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0