Fredagsmys!

När man säger fredag så får man ofta höra att vi måste ha fredagsmys. För min del kan man ju välja att antigen ha fredag eller lördag som mys, men för ungarna gäller det båda dagarna hmmm!!..

Men jag gjorde dagens middag på Amerikanskt vis och barnen älskar det så mycket. Enkelt, men vanligtvis så äter Amerikaner det här rätten till frukost. Jag tycker det är ok att äta det till middag ibland.



För Channie och Colin är det viktigt att ha sirap och det ska absolut vara Amerikanskt sirap och inget annat:



Jag köper den här på Ica maxi och tack och lov så är det sällan Channie och Colin äter med sirap för den här är inte billig. Kan iallafall tala om att den smakar godare än våran sirap. Ungarna var glada och åt upp allt och var mätta och nöjda med dagens middag.

Senare tittade Colin och Nick på



High School Musical 3 och jag har tappat räkningen på hur många gånger de sett filmen. Att de aldrig tröttnar på det.

Men det var en mysig kväll och jag hoppas ni hade en trevlig kväll med.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0