I kväll..

Nu ikväll satt jag och flickorna och hade samtal med flickornas pappa. Vi samtalade via Skype och det är bra att flickorna får se sin pappa som bor så långt bort.

Vi bestämde nu att flickorna ska åka och hälsa på sin pappa i sommar och att det blir i två veckor. Flickorna kommer förmodligen att flyga till New York och där möter deras pappa dom och de stannar några dagar sen åker de till Washington D.C och stannar hos honom och gör något tillsammans. Jag ska kolla upp med min kusin Nina som bor i South Carolina  och se om töserna mina kan besöka henne i en vecka eller i några dagar.

Ska bli roligt för töserna för det var 3 år sen de åkte till USA och nu har de något att se fram emot.

Kommentarer
Postat av: mallan

avundas på tjejerna, speciellt om jag vore 14 år och skulle önska mig en familj i det förlovade landet- AMERIKA! Och roligt att du som mamma unnar dom den resan!



Jehovas vittnen kommer nog att hitta dig tror jag säkrast. Var försiktig med bilderna du lägger ut där man kan se genom bilderna din utsikt från vardagsrummets fönster- t ex :S Tror också att de andra döva berättar för jehovas vart jag bor, kanske kollar de igenom dövföreningarnas register på medlemmars adresser? De är så många, har hört att det är 30% av hela döva i örebro som är medlemmar, vet inte om det stämmer? Tur att de är trevliga och hövliga- mot mig.

Men jag går inte på det ändå! ;)

2010-03-18 @ 00:35:44
URL: http://fabriksflugan.blogg.se/
Postat av: Ira & Mio

Kul för Channie o Athina åka till Usa i sommar...

2010-03-18 @ 01:41:40
URL: http://luckyprince.blogg.se/
Postat av: Ingela

Härligt för tjejerna :)

2010-03-18 @ 11:33:49
Postat av: cina törnblom

Kul för de att få åka dit i sommar. 3 år sen va de där. oj va fort tiden går.De har väl rest själva dit eller var du med då sist, jag minns inte du berättade förut att de flög själva att allt gick bra eller jag blandade ihop med en annan kompis som har barnen som flög själva till sin pappa el mamma.

Kram!

2010-03-18 @ 14:56:23
URL: http://mimmimussepigg.blogg.se/
Postat av: Di

Tackar! Vi har fortfarande inte ritkigt landa oss ännu för tiden bara rusar iväg. Annars tycker jag att det är härligt för era tjejer som ska åka till USA, undrar samma sak som Cina - kommer de åka själva?



Kramar!!

2010-03-19 @ 13:38:07
URL: http://andijo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0