Lördag 6 mars

Vad glad man blir när solen går upp och att det är vårvärme i luften. Jag hoppas innerligen att det fortssäter så här i flera dagar så att snönen smälter ner.

Jag och grabbarna mina åkte i väg till Kumla för att fira söta Emina som fyllt 7 år. Fattar inte riktigt vart tiden tagit vägen och jag minns Emi så liten och söt i mor och fars famn och vips är hon en ung och vacker tös som blivit hela 7 år?!!.

Först gick grabbarna och jag till stan och jag insåg att de blivit så duktiga på att promenera utan att klaga och vi bor ju så pass nära stan så det kanske är därför. Men för min del är det perfekt att gå än att ta buss för det betyder mycket för mig att få lite motion varje dag.

På stan var det så mycket folk och jag antar för att det händer en hel del aktiviteter i samband med Melodifestivalen och i kväll är det ju andra chansen på Conventum. Bjuder lite bilder

   

På stan var det någon typ av tävling för barn och ungdomar och att den som vinner får tävla i Stockholm senare. Tror ungefär som lilla Melodifestivalen. Sen fanns det massa info och tävlingar som man kan vara med på och vinna priser och även biljetter till Globen.

  

Colin o Nick på väg hem till familjen Hedin. Så fort Nick ser kameran ska han alltid vara en clown!

 Söta Emi hela 7 år!

      

Emi öppnar presenter. Fin bild på Lea med far och sen med mor

 

Colin i sin maskeradklädsel!

 

Dax att sjunga för Emi och alla få fika och äta gott!

    



Tack Emina för en superfin kalas och vi hade jätte kul hos  dig. Kram Colin och Yannick


Kommentarer
Postat av: Fia

Kul med kalas! Emina & Leona har blivit stora och söta! Tiden har gått alltför fort, och nu blir alla våra barn riktigt stora.. Men kul är det och se dem växa upp. kanske ses de igen på t.ex tspkurser.. :)



Kram!

2010-03-07 @ 13:19:34
URL: http://edwugo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0