På Lördag...

Har Dövas förening årsmöte på ånstagatan 5.  Det är många i styrelsen som ska sluta vilket är sorgligt, men viktigt att man respekterar de dom beslutat att avgå.

Jag har tagit stegen att ställa upp som motkandidat i ordförandeposten och för att ni som är medlemmar eller ni som vill lära känna mig riktigt och veta min framtid och visioner för DFÖ kolla på min andra blogg:

addiswa.bloggplatsen.se

Har skrivit två inlägg idag och kommer skriva fler senare ikväll.

Är du medlem hos DFÖ? kom och rösta och säg vad du tycker. Du som medlem är viktig för DFÖ.

Årsmötet är den 20 mars kl 16.00

Kommentarer
Postat av: Fia

Hej! Ja, det är jättekul och göra personliga smycken.

Jag har SMS.at Charlotte och kollat hur du ska kunna få tag på henne, vill ju inte precis ge dig hennes mail eller mobilnr utan tillåtelse. men jag meddelar dej så fort jag vet ngt. :)

kram!

2010-03-17 @ 07:16:27
URL: http://edwugo.blogg.se/
Postat av: Fridolfina

Har äntligen uppdaterat min blogg! =) Hi hi. Soliga kramar!!!!

2010-03-17 @ 20:18:40
URL: http://tomaatti.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0