Söta Rhia..

Om någon timme får vi besök och hon är så himla söt och med hennes söta lockar påminner hon mig om Shirley Temple. Pojkarna tycker så mycket om henne och det gör jag och flickorna mina och hon är vår lilla solstråle



Rhianna har verkligen träffat våran hjärtan och hon är så himla go och rar. Colin och Nick leker så fint med henne och de är faktiskt så himla duktiga på att teckna till Rhianna eftersom hon är döv. Jag är mer imponerad över Nick för det är så sällan man ser honom teckna och han föredrar ju att prata för det mesta, men med Rhia som hon kallas så tecknar Nick så BRA och jag insåg att han är faktiskt jätte duktig på att teckna och det är ju helt UNDERBART.



Rhianna har sovit hos oss en natt för några dagar sen och nu ska hon sova hos oss i två nätter och det ser vi alla fram emot. Hennes mamma, Rebeka ska åka och träffa sina vänner som kommit till Sverige och behöver åka bort lite för att ha trevligt och umgås med vänner. Självklart ställer man upp för vänner och vi är bara glada att vi får ha lilla Rhianna hos oss.

I morgon ska jag o barnen ut till Rynningeviken och då ska vi gå ut till skogen och leka och grilla korv. Hoppas solen tittar fram så det blir lite varmare.

Ha en fin eftermiddag - kväll


Kommentarer
Postat av: Åsa

Åh vad snäll du är .. så klart hon behöver kommer ut å träffa folk...Hon är jätte söt fast jag har inte träff henne utan har sett kort på hennes mammaoch sambo blogg....



GLADPÅSK Kram

2010-03-31 @ 17:12:55
URL: http://smilesmilesmile.blogg.se/
Postat av: raisy

hehe sööött skrivit.. jag gillar den bild verkligen jättemycket.. :D kramm kramm

2010-03-31 @ 17:56:55
URL: http://raisy.se
Postat av: Fia

Man har svårt att erkänna att man gått ner i vikt, för man ser sig själv ofta. Men jag tycker det syns skillnad på dej! :)



vad snällt av er som tar hand om Rihanna, vi pratade ju om det i Lek & Buslandet.



kram!

2010-03-31 @ 20:27:45
URL: http://edwugo.blogg.se/
Postat av: mona

Rhianna är en solstråle! Saknar henne ibland.

2010-04-01 @ 07:31:28
URL: http://zharmy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0