Tack T o har tränat

I dag fick jag besök av vännen T och det var en bra o trevlig fikastund så tack för besöket vännen.

Jag börjar bli duktig på att gå igenom saker och papper o kasta så mycket det går och snart är jag klar med allt och nästa projekt är att gå ner i källaren och få ordning och reda därinne. Det är  rena rama världskriget där inne och jag vet att det är så mycket onödiga saker där så det ska bli intressant att se hur förrådet ser ut efter all städning.

Dagens bästa göra:


Bild: google

Danspass i dag och nu har jag fått rutin att gå dit varje tisdagar och är så glad över det. Stortösen min gjorde din pass efter mig och bestämde att testa medel gympa med sin kompis.

Man blir så pigg efter en träning och varm dusch och jag känner mig glad att jag nu är bra på att motionera så mycket det går och har tid.

Ha en fin kväll ni alla!

Kommentarer
Postat av: Ira

:-) fördelen med vara arbetslös för dig ser jag att du hinner gå igenom papper och sånt.. det e ju skönt bli av med massor onödigt skit och slänga!! :)

2010-03-23 @ 22:18:28
Postat av: T

Tack Själv! ;) Puss

2010-03-24 @ 08:36:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0