Intensiv vecka!

Det har varit en intensiv vecka och helg och jag minns inte när jag var så upptagen senast, men helgen var nog den mest upptagna helg med så mycket aktiviteter och här sitter man och är jätte trött och trots det så vill jag ändå blogga om det.

Fredag kväll kom jag hem från Vadstena och bestämde att ta en lugn kväll med pojkarna mina och vi gick till tåget för att möta upp en energisk och härlig dam vid namn Olga Ritcher-Svensson. Hon sov över hos oss och det var länge sen man såg henne och ja, hon är en underbar kvinna med så mycket skratt och glädje.

Detr blev en tidig lördag morgon för att stiga upp och  förberedda oss till Coda föreläsning. Tyvärr har jag inga bilder att visa, men Rebeka har lovat att skicka bilder till mig så att jag kan visa det sen. Det gick bra med Coda föreläsning och många var nöjda med dagens kurs.

Jag hann en snabb sväng till stan för att fixa lite ärende och då såg jag en himla sööööötttt klänning och jag ville bara helt enkelt ha den. Det var inte så dyrt att jag kunde inte låta bli och köpte den. Ibland när man tittar på kläder så får man en speciell känsla att ja den där blusen eller klänningen passar mig perfekt så perfekt. Så lördagens köp visar jag den söta klänningen som jag nu tycker så mycket om.

                 


Foto: Raisy

Den här blir kvällens klädsel inför Karl Johans Skolas 10 års jubileums vårkonsert.

Kommentarer
Postat av: Iréne Thalin

Vilken vacker klänning, Fullträff för dig! Vilken förvandling närd et gäller dina ögon och leende ! Härligt att se!!!!! KRAM!

2010-05-09 @ 19:05:11
URL: http://thalintankar.bloggplatsen.se
Postat av: Ira

PIIIII snygg klänning du köpt, passar dig pi bra!!!



Näääääärrr ska vi ha date då??? :D KRAM

2010-05-09 @ 19:21:35
URL: http://misscokoris.blogg.se/
Postat av: Ira igen

p.s så att man får se snygga du!! ;-)

2010-05-09 @ 19:22:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0