YEAH

Jag och min studiekamrat, Karine bestämde oss att gå runt i Vadstena för att titta lite i affärer och att känna atomosfären runt staden innan vi åkte till Örebro. Vadstena är ju en mysig stad med så mycket gammalt och med dess historia. Solen sken strålande och det var varmt och vi hann se 3 nunnor gå tillsammans mot klostret och det var bara så mysigt att se.

Jag ville köpa något till flickorna mina för att de stått ut med mig när jag varit i Vadstena och hittade två fina saker till dem. Sen gick vi runt och kollade och innan vi skulle hem så råkade jag se en kjol som jag blev så förtjust i och det som var perfekt var att den var billig och hade kostat 400kr. Jag ville så gärna ha den, men såg att kjolen hade storlek 42 och jag tänkte - nä tusan den kan jag ju inte ha så jag gick in och frågade om de hade större storlek, men det hade dom inte.

Bestämde mig att prova ändå och gick till provhytten. Jag sken upp som solen och gick till Karine och sa

- men titta jag kan ju ha kjolen och det är storlek 42 YEEEAAAHH skrek jag med stolthet.

                                                          

Jag har som tidigare sagt att genom kläderna märker jag när jag gått ner i vikt och man blir gladare för varje gång när man provar mindre storlek.

Jag hade tidigare 44-46 so det var en härlig känsla att jag kom i storlek 42 och jag minns inte när jag kunde ha den storleken. 

Jag har dock som mål att ha mindre storlek än 42 så  jag är fortfarande på rätt väg och jag motionerar och äter och gör min plikt som jag ska och det är jag så glad över.



glada lilla jag och niger och tackar för att det går så bra


Kommentarer
Postat av: Maria

Såå jätte fint du blev :) Det var länge sen vi såg sist.. saknar dig, hoppas vi ses snart.. kanske i höst ?? kraaaammmm o trevlig helg :)

2010-05-29 @ 08:24:16
Postat av: L J

härlig känsla, vet hur det känns. har gått från stl 48 till 40-42 (går gått upp lite nu)..skönt. lättare att leta efter kläder nu.

ha en trevlig helg!

kram

2010-05-29 @ 16:36:59
Postat av: Jinna

Det verkar att ni haft så mysigt i Vadstena, har varit där en sommar för längesen, pga en sååå lång och stor marknad (samma som hindermässan här i Örebro) Det tog evigheten innan man äntligen nådde slutet(!) Och nice att du hittat kjolen! Kan förstå att du blev hur glad som helst. Tummen upp! :)

2010-05-30 @ 19:28:36
URL: http://www.jinna.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0