Colin chattar

Jag var inne på facebook och sa till Colin att hans pappa var inne och då ville han chatta med honom.


Tänkte att jag får nu sitta bredvid och hjälpa honom, men till min stora förvånning så skrev han helt själv och chattade med sin pappa. De chattade en bra stund och jag stod bakom och var så förvånnad över att Colin klarade sig så bra. Visst fanns det lite stavfel här och där, men man förstod honom och han kunde läsa vad pappa skrev.

Det är kul att se sin son utvecklas och han gör det i rasande fart för man blir förvånnad varje  gång.

Puss på dig min fina Colin..


Kommentarer
Postat av: Jinna

Alltid ett bra tecken! :)

2010-11-30 @ 18:45:06
URL: http://www.jinna.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0