Ladies Night!



I går var man på Ladies Night med fyra härliga tjejer och jag hade en toppen kväll och kom hem mycket nöjd och somnade med leende på läpparna.

Bjuder bilder från kvällen

                                            

Här blir LY stylad från Mattias som varit med i Ullared!

                                   



     



           



           



           



                           

Tack mina fina Ladies för en underbar och rolig kväll och jag går gärna med er nästa år. Åkte hem glad och nöjd!


Kommentarer
Postat av: Camilla

Tänk er att jag gått gymnasiet samtidigt som Martin Stenmarck. Han gick S1A -89 och jag började S1K -89 också. Han var långhårig då.

2010-11-14 @ 08:04:02
URL: http://rainred.blogg.se/
Postat av: LY

HAHAHAHAHA vilken dubbelhaka!slår händerna för ansiktet

Tack för kvällen!

//Kram

2010-11-14 @ 10:56:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0