Sjuk.. :0(

Bild: Google

 

Fick meddelande då jag var på studiebesök med eleverna att Colin blev sjuk och hade kräkts så det var bara att snällt massa mig till fritids och hämta honom. Han har klagat lite magont men inte kräkt hemma än vilket jag hoppas att han inte gör.

Nu ligger han i min säng och sover och är inte sig lik. Hoppas innerligen att han och vi alla är friska till fredag för då åker jag och grabbarna till Stockholm och sover hos familjen Lefvebre och på lördag är det Coda mässa som jag inte vill missa.

Ha en fin kväll!


Kommentarer
Postat av: Tine

Krya på C! Glöm INTE bsk på freda nu bara... OM han blir frisk?..

Kram

2010-11-17 @ 09:44:22
URL: http://cerine.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0