Kvällens träning!

I dag var det en tuff dag på jobbet och jag kände mig helt slut, men så fick man sms av söta Pepo som undrade om jag orkar träna tillsammans med henne och jag sa JA direkt för jag behövde få träna av mig. Vi bestämde att ses om 30 minuter så man är glad att man bor nära Friskis och Svettis så det var bara att ändra och klä på sig träningskläder och sen powerwalkade jag och hade min mobil och hörlurare för att lyssna på musik under tiden.

Bilder säger mer än vad man skriver så här bjuder jag bilder från kvällens träning. Tack Pepo för att du finns och att du peppar upp mig och att vi tillsammans kämpar på.




'
Hon ler av rent slump när jag tog kort på henne, men hon kämpade verkligen på och var knall röd i ansiktet efteråt.









Ler jag eller kämpar jag? antigen smålog jag över att Pepo tog bilder eller så kämpade jag. Men det var verkligen tufft och man ville ge upp men med Pepos stöd så orkade man!






Phu snart så snart är man klar sen ska man varva ner!







Här ser vi till så att vi inte får ont efter en timmes intensiv träning och glada och nöjda är vi.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0