Söndag den 10 okt!

Gud vasd trött man var när man vaknade och det är faktiskt ovanligt för jag brukar alltid vara pigg och vakna tidigt, men så var det inte denna morgon.

Tappert steg jag upp och fixade lite och sedan vaknade killarna lagom själva i tid för att äta frukost och sen cykla iväg till Birgittaskolan där de har sin basket träning kl halv nio. På vägen dit så tänkte jag mycket på att det funkar ju bra nu än så länge att cykla med killarna, men sen då? när det börjar bli riktigt kallt och halt ute vad och hur gör man då? visst man ska ta  bussen och det är det jag fasar för och anledningen jag gör det är för att det är jätte dåliga buss tider på sönagar att jag knappast vågar kolla tiderna, men nåväl det är bara att acceptera sen och som viktigast är att låta killarna få träna eftersom de valt basketen.

Jag vet att ni säger att jag aldrig klagar och fixar det och det, men ibland måste man bara tänka så att det blir tufft och det är bara att le och acceptera det!.


Bild: från mobilkameran

Bestämde mig att gå upp och kolla lite på killarna och sen satte jag mig ner för att:



surfa lite och svara mail som man fått. Det är perfekt att ha en liten laptop och attta med den när det behövs och så är det ju sp praktiskt att packa ner. Tiden gick verkligen fort och vips så hade killarna tränat klart.

Vi cyklade hem igen och nu ska jag iväg med mellantösen Tina som behöver en ny jacka och sen ska jag och killarna iväg på kalas för att fira M.

Önskar er en fin söndag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0