Många bollar i luften!




Enligt mina vänner så har jag många bollar i luften och det stämmer och det är många bollar man har och trots det tror jag inte att jag tappar en boll så ofta. Jag gör det nog då och  då när saker och ting inte fungerar eller inte går som det ska och då kan man känna sig frusterad över det.

Men just nu tycker jag att bollarna håller sig och det är bland annat att jag lyckats planera och göra det jag vill. Att fotografera är ett intresse som jag sakta har fastnat för och som ni kan se så har jag tagit bilder på en kär far och dotter som visar så mycket kärlek sen har jag tagit bilder på min lilleman och jag tycker att bilderna blev bra. Jag kommer visa flera bilder som jag tagit och hoppas fortsätta utveckla mig själv. Dock önskade jag så att jag hade råd att köpa en bättre kamera så att man på det sättet utvecklar sig mer och mer och så småningom kan fotografera folk som vill bli plåtad av en kvinna med många bollar i luften.

Kommentarer
Postat av: maria

Jätte fint på dig bild :) Jätte fint bilderna :) samma med mig, har fått tips av en hörande vän om kamera som är jätte bra.. ska leta efter kamera för att köpa innan vi åker utomland.. kramm på dej :)

2010-09-24 @ 07:01:23
Postat av: raisy

vad mycket mycket fin och vacker du är,gumman.. är sååå stolt över dig och glad för din skull! kraamissss

2010-09-25 @ 23:07:34
URL: http://raisy.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0