Det är inte lätt att lära sig...

Jag och barnen firade påsk hos kusin, Lena. Hon driver ett eget företag - Hund och katt trim och pälsvård.
Jag occh Athina passade på att lära oss hur vi ska klippa Buster och det var inte lätt, men kul var det. Innan
vi klippte honom så var hans päls så tjock och nu är pälsen kort att han ser så liten ut. Tack fina Lena för din
tid och vi hoppas att vi kommer ihåg hur vi ska göra annars får vi väl komma och försöka igen hos dig.
Buster gillar inte att bli klippt så han bet så var tvungen att använda munskyddet. Han är inte van vid det, men förhoppningsvis så lär han sig med tiden och slipper ha det.
Kusin Lena visar hur jag ska göra så hon är min goa och fina instruktör
Här visar Lena Athina hur hon ska föna Buster och sen klippa mer så att det blir mer rätt och jämt med hans hår.
Nu syns det att Tina är nästan klar och visst blev Buster fin.
Hoppas vi kommer ihåg när det är dags att klippa honom igen!
Tack kusin Lena för hjälpen :0)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0