Fritids!




I dag började killarna på fritids och jag antar att det känns bra för killarna så att de får ha något att göra. Sen är det bra för speciellt Yannick att få vara där lite innan skolan börjar för han är lite osäker på omgivningen när det blir mycket folk och så blir det en hel nya barn som ska börja på förskolan. 

Det som var nytt är att Colins klass har flyttat upp till andra våningen och så ska han på fritids där och Yannick ska på sin fritids på nedre. Jag tycker det är bra att killarna nu blir mer från varandra på dagarna för de är så tajta tillsammans och ska jämt leka och vara med samma kompisar. Jag hoppas att det det leder till att de får sina egna kompisar och de behöver vara ifrån varandra och jag tror det kommer att gå jätte bra!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0