Gör frukost till det du vill ha!




Flera av er vet att jag följer LCHF meny och att det fungerar för mig. Några jag har pratat med säger att de även följer LCHF och tycker det fungerar bra, men att man tycker att frukost inte är någon höjdare. Man tröttnar på att äta bacon och äggröra och det kan jag hålla med. Det finns många recept på LCHF frukost, men sen kan man göra frukost som man VET vad man får äta och göra det till en rolig del än att bara äta bacon och äggröra. 

Jag har länge gjort så att jag gör min frukost till något extra och jag tycker det inte är tråkigt längre för om man har fantasi så fungerar det utmärkt. Nu på morgonen gjorde jag bacon med stekt ägg och svamp och lite bröd till och imorgon blir det nog att jag äter Ostbacon plättar med avocado och annat till. 

Gör det ni också - tänk och var kreativ och jag lovar - era frukost blir något man alltid ser framemot. Speciellt riktar jag mot er som ständigt äter bacon och äggröra till frukost och tror att man inte kan äta något annat!

Kommentarer
Postat av: Fia

skönt att LCHf fungerar bra för dej, för mig fungerar det tyvärr inte. jag var på en mätning där man såg att min kropp inte tog bort fettet, den låg kvar i kroppen så att jag har gått upp lite :( Min kropp har ropat efter kolhydrater så nu har jag slutat med LCHF men inte slutat helt. Äter lite mer kolhydrater bara, men inga pasta, fungerar ej på mig. Det fungerar bättre nu tycker jag... Finns många bra LCHF-bloggar som man kan följa, om du vill ha. KRAMM!

2011-08-11 @ 16:03:46
URL: http://edwugo.blogg.se/
Postat av: Åsa

Det var gött men jag klarade inte om jag äter typ 2 eller 4 dagar irak så Jälvar ont i magen.. SUCK klarade inte fett mat=/ men gött

2011-08-13 @ 07:08:49
URL: http://smilesmilesmile.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0