Sommar lider mot hösten!

Bild: Addiswa Stenström


Nu lider sommaren mot hösten och alla barnen är hemma och snart kommer vardagens struktur och jag tycker det ska bli skönt. 

Sommaren har varit bra och jag har har nog för det mesta bara haft 5 lediga dagar och spenderade då i sommarstugan så det var en annorlunda sommar för mig som varit hemma hela sommaren med barnen de tidigare år som varit. 

Jag har jobbat i 3 veckor på Västanviks Folkhögskola i Leksand och det var härliga veckor med härliga barn.
Nu jobbar jag på ett företag som heter Competencia där man jobbar som jobbcoach och jag trivs och tycker det är ett sännande jobb. Ska jobba med det i höst och även med ASL undervisning på Tullängsskolan så det är lite man få göra som jag tycker är bra.


Snart närmar det sig till Channies myndighetsdag och ja- jag har ångest - vad hände egentligen? kan man trycka på knappen så att det blir den 31 aug 1993??.

Kommentarer
Postat av: Liselott

Hejsan Addiswa!! kikade in här o läste lite, vad fint du skriver o jag snodde ditt recept på pajen verkar jättegod hat så gott kram Liselott

2011-08-10 @ 17:14:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0