Sportlovsvecka!

Jag har ägnat min tid åt att spendera mina dagar med barnen. Det har varit trevliga och sköna dagar med bland annat besök av mor och far. I morgon kallar jobb och skola och då är det åter vardagsliv för oss och jag tycker att veckan har gått fort.

Det bästa med lovet var att jag tog barnen på en båtkryssning och det var mycket trevligt och vi spenderade mycket med familjen Lindroth. Det blev mycket prat, skratt, lek och bus, shopping, disco och ja allt som hör roligheter till. Channie la en krona på ett spel och fick hela 80kr i vinst - lyckos hon. Vi försökte med samma spel men nix - ingen vinst blev det :0(  Bilder säger mer än tusen ord

                            

                   



                   

         

 



                   

                   





    



                   

                   



Tänk att min söta gud dotter Thyra snart ska fylla år. Fattar inte riktigt att tiden gått så fort :0


Kommentarer
Postat av: Åsa

Måste säg bilder är så härligt .. ni har haft såå ROLIGT ser jag!! Hälsa familjen Lindroth!!! Kramisar

2011-02-28 @ 10:05:43
URL: http://smilesmilesmile.blogg.se/
Postat av: Ingela

Härliga bilder :)

2011-02-28 @ 13:08:26
Postat av: LitenMajja

Underbart!!!

2011-03-03 @ 22:42:33
URL: http://litenmajja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0