19 dagar...

Det har bara gått 19 dagar då man såg himmel med blixtrande och dunder för att välkomna år 2011.
Det snurrar i varje människas skalle om hopp och tro, löfte, framtid och mycket mer när årskiftet slår till.

för många har dagarna varit bra, andra mindre bra och vissa sämre eller så är det helt tvärtom att det gått toppen bra och rak upp som en raket.

19 dagar har för mig inte gått så perfekt som man hoppats på, men sen har jag fått en enorm styrka att kämpa på och min vilja är så stark och som mor är kärleken störst av allt för att barnen ska ha det bra.

I dag har jag fått ett bekräftelse som stärkt mig att tro att jag kommer att klara mig hela vägen upp till toppen och känna att det är värt all framtida kamp som jag nu måste jobba och kämpa för och ja, jag gör det för speciellt pojkarnas skull för de förtjänar att ha det bra och vet att de kommer ha en trygg framtid med mig och systrarna.


Kommentarer
Postat av: Tine

Fit for fight girl! <3

2011-01-20 @ 09:12:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0