Träning och flirt!



Som alla vet så tränar jag flitigt på friskis och svettis och i går fick jag äntligen tid åt att träna och det gjorde mig gott . Har varit lite lat över jul, eller man ska nog säga att alla blir ju så stressad i december då det är så mycket som ska planeras. Men det kanske inte är så bra att skylla på det  eller!!

Men för ett tag sen när jag tränade på gym tillsammans med Pepo så kände jag att någon iaktog mig och jag blev nog lite besvärad eller så har jag helt enkelt glömt hur det är att flirta. Men visst spanade vi varandra lite och det har hänt några gånger att man blivit iaktagen efter det när jag tränat flera gånger, men det kan ju vara så att jag bara inbillade mig.

I går när jag tränade på gym med Pepo så berättade hon att det fanns en insändarepå friskis pressen och kanske det var till mig eller kanske till någon anann - problemet var att denne hade inte skrivit från vilken stad han var i från :0(

Så här löd det:

Du är söt!

tjejen med det svarta håret, den mjölkchokladbruna hyn, och de ihållande blickarna. Jag ser dig ibland i gymmet ochvill bara säga att jag tycker du ser söt ut. Nu vet du det!


Redaktionen svarade:

Annonyme beundrare!

Du får en Friskispressen - T-shirt som du kan glänsa i lite extra inför henne nästa gång ni ses!



Jag borde nog sticka och träna ofta för att se om det är han eller så är det en annan som har tur och inte jag!

Synd bara att han inte skrev från vilken stad!!!

Kommentarer
Postat av: Maria Jonsson

Wow!! Kul att få lite komplimanger om det är nu dej de menar på:) Alltid uppskattat:) Kram

2011-01-17 @ 22:31:45
Postat av: Jinna

Häftigt, inte ofta man upplever det så! :) Ha extra koll nästa gång om det finns fler tjejer med mjölkchokladbruna hyn, vilket hoppas inte! x) Roligt för dig att vara en tonåring på nytt, liksom! :P

2011-01-17 @ 23:05:48
URL: http://www.jinna.se
Postat av: Sofia

hehe härligt med en flirt på gymmet! skulle vara jättekul om du är den tjejen som den anonyme insändaren skrev om! :) ja det blir väl en bra anledning att kila dit oftare o se om det är han, ifall han kommer att använda den??! eller skriv o fråga den anonyme insändaren i friskpressen vilken stad han bor i o vilket gym han tränar på! :) vem vet, detta kanske kan leda till nåt ;)

2011-01-17 @ 23:07:47
URL: http://sosia.blogg.se/
Postat av: Sofia

och avsluta inlägget med: "Kanske är det jag som är din tjej med det svarta håret, den mjölkchokladbruna hyn?" ;)

2011-01-17 @ 23:09:05
URL: http://sosia.blogg.se/
Postat av: Ingela

;) ;) ;)

2011-01-19 @ 19:34:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0