Flickornas musikläger

findans

dans

chanie sjunger

Tina sjunger

musik

musikskola








Efter midsommar åkte mina flickor till mina föräldrar och var med på musikläger i två veckor. Flickorna är mer än jätte nöjda och tyckte det var skoj att få lära sig dansa och sjunga och mycket mer. Nya vänner har de fått och fick roliga dagar med morföräldrarna. Sista dagen visade de show som Annie get ur gun och andra förställningar. Hela familjen samlades, mina föräldrar, min bror och hans familj och min kusin med sin familj så vi var rätt många som ville komma och visa vad de gjort. De var jätte duktiga och det var så kul att få se dom dansa och sjunga.

Channie ville inte åka till musiklägret men jag anmälde henne ändå för hon behöver träna på att bli mer säker och tro på sig själv.Efter lägret sa hon att det var bra gjort av mig att jag såg till att hon ändå åkte till lägret..

Jag hör ju rätt bra nu och njuter av att lyssna på musik och få vara delaktig i flickornas intresse då deras största intresse är dans och musik.

/Addie

Kommentarer
Postat av: Camilla

Hejsan!
Det kan jag tänka mig att du NJUTER nu när du hör bättre och kan hänga med när flickorna sjunger.. Bra och nyttigt med läger och teaterövningar!
Kramis

2006-08-07 @ 22:01:52
URL: http://rainred.blogg.se
Postat av: Neta

Hej! Härliga bilder på flickorna, om jag skulle välja, så tycker jag mycket om dans, det är så mycket att visa/uttrycka sig på...
Ja, tack. Det är för j-vligt ibland att ens gå ut! Vi försöker och försöker hitta en lya, just nu känns som allt ska vara svårt å lösa! Men ja det går väl an... KRAM

2006-08-08 @ 11:06:46
URL: http://wisserangels.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0