Jag har varit...

Jag har varit utan internet i två veckor pga flytt och att det tog tid för spray att koppla in här hemma hos mig. Det var skönt att vara utan datorn för då fick man mycket ordning här hemma men samtidigt ville man kolla mail och sånt nu när man försöker sälja radhus och annat man vill och behöver.

På söndag ska ett par titta och jag hoppas att de är intresserade. Några ville titta men lämnat återbud då de hittat annat och andra har inte hört av sig efteråt så jag är rätt orolig men försöker ändå tänka positivt.

Har egentligen inte så mycket att berätta förutom att jag är jätte trött på att se snö ute och längtar till våren. När man tittar hur mycket snö vi har fått så kommer jag ihåg mycket av det man hade i barndomen för så mycket snö hade vi nog faktiskt när jag var liten. Minns att jag åkte mycket skidor med mor och far och mina morföräldrar och man kunde se folk åka med sina spark och se folk åka skidor nära stan. Så har jag sett mycket av i dagarna här i Nora och häromdagen fick man se några som åkte skoter och så tänkte man väl att det bara finns uppe i Dalarna, Sälen och Norrland så det var härligt att se det. Pulkåkande har det blivit mycket med grabbarna min och de älskar det och jag tycker det är härligt - men nu när vi är inne på mars och ljusare tider så vill man nog att våren ska komma.

Något nytt är att som ni läsare vet så ska jag operera mig och det blir nog den 29 mars om inget annat händer. Jag har fått positiva reaktioner från vänner och allmänheten om mina planer att genomföra CI och det kändes bra, men förra veckan träffade jag en väninna till mig och hon var rak på sak att hon inte gillade iden att jag ska operera mig och var helt emot det. Vi hann inte riktigt ta upp varför hon inte gillar tanken på att jag ska operera mig, jag blev ganska förvånnad, men samtidigt vet jag ju att det finns personer som är emot CI. Sa till henne att jag gärna med god tid vill sitta och diskutera med henne om hennes tankar och att hon också ska få höra vad jag har att säga och förstå mig varför jag vill genomföra det. Hoppas träffa henne snart över en fika och det vill jag gärna innan jag opererar mig.

Klockan är mycket och nu ska jag gå och sova.

/Addie

Kommentarer
Postat av: Anne-Maj

Skönt med livstecken från dig. Hade tänkt hemsöka dig:-)

Skönt med datum för operationen. Operationen är en bisak. Men den inre Addiswa är viktigaste! Kramar vännen

2006-03-11 @ 13:49:03
URL: http://anne-maj.blogspot.com
Postat av: Camilla

Kan bara hålla med Anne-Maj!

2006-03-15 @ 21:58:19
URL: http://rainred.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0