Just nu...

Just nu vill jag bara se mina pojkar som



som Colina och Yannika - se dom som söta prinsessor

På sista tiden har pojkarna gått mig på nerverna, de är trotsiga, allt för aktiva/vilda  och lyssnar inte på mig.

En morsa är jag som ser ut så här





Ständig snack med pojkarna, att de ska försöka lugna ner sig, att de ska lyssna på mig men deras öron är helt stängda.

Denna stund vill man se



Colina och Yannika  - då hade det nog varit lättare att hantera dem..

MEN

tänk om Colina och Yannika inte är så söta prinsessor som man förställer sig i förbjudna tankar....

Det finns ju vilda prinsessor där ute som mor och far  kämpar så... Så det är bara att härda ut med mina



Prinsar  - med tiden lugnar de nog sig - det får jag hoppas på..

De betyder allt för mig...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0