bakar...



Klockan är 23.00 och här sitter jag och har vaniljbullar i ugnen!!!..

Tösen Channie har musik cafe imorgon ( torsdag) och hon var smart nog som skickade sms o skrev att man behövde kanelbullar/vaniljbullar  mjölkfritt och då var klockan efter 15.00!!  Jag var redan upptagen och kom inte hem förän kl 21.00 så här sitter jag och väntar på att bullarna ska bli klara.

Imorgon bitti vaknar jag halv 6 för att gå till tvättstugan o tvätta kläder som ligger i stor hög. Det var fullbokad och det fanns ingen annan tid så man blir illa tvungen att sova  några timmar och sen stiga upp och fixa det man måste göra.

Ska till vårdcentralen imorgon och ta bort min stygn och det ser jag verkligen framemot för det kliar så mkt bakom örat.

God natti och nu är bullarna klara..

/Addie

Kommentarer
Postat av: Åsa

ojoj.. gött gött...... Mumms... jaa det är kul att bakar sent på kväll om man är PIGGG S ja hoppas det går bra tt ta borta syr och kilar efteråt.. men bäst undervik...

Många kram

2008-10-09 @ 05:09:34
URL: http://smilesmilesmile.blogg.se/
Postat av: maria bra

Oj Oj, vad duktig du är.. mums med bullar :) Måste göra det också nu till helgen inför kalas o gäster.. kram kram

2008-10-09 @ 07:44:51
Postat av: Ullis

Kan du skicka över lite energi till mig är du snäll;)



Du är duktig du som kämpar med allt.



Kram och ha en bra dag

2008-10-09 @ 08:25:46
URL: http://allmogen.blogg.se/
Postat av: Tine

Haha, du e tokig!!! ;)

Själv vaknade jag av ungdomar inatt så jag är pi seg nuuu,.. men ändå pigg pga interna snakket här på jobbet! ;) Som vi snakka om igår ;)

Puss

Å du!

TACK för igår!! :D

2008-10-09 @ 08:53:58
Postat av: Ingela

Men jisses att du bara orkar! Banne mig ska du få koppla av här nästa vecka :)



Kram Puss!

2008-10-09 @ 10:41:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0