Fin dag...

Fin dag att gå till affären med barna min. Tyvärr hade inte Lagerhaus öppnat än men man såg alla grejjerna och jag kommer definitivt dit snart igen. Den öppnas i slutet av veckan så om jag har tid till nästa helg så åker jag dit och spanar lite och ja JAG har längtat så mkt att en sådan affär ska öppnas i Örebro.

Nu ska jag ta det lugnt och koppla av och imorgon är det arbete som gäller och jag tycker faktiskt det ska bli skönt att få jobba igen efter en lång tid.

Ha en fin afton ni mina bloggläsare..

Kommentarer
Postat av: Mio & Ira

Jodå!! INATT!! Nu är det massor med snö, man har jju sett/läst etc snö ölverallt Örebro Skåne Norrland i flera veckor men Sthlm NOLL, men i natt äntligen och Mio är glaaaad... skrev nyss om det på hans blogg.. ska oxå uppdatera min blgog senare ikväll ..hade du väntat några timmar till så hade du läst SNÖ i bloggen hahaha!! PUSS

2009-02-22 @ 18:03:42
URL: http://luckyprince.blogg.se/
Postat av: Ingela

Skönt ni alla är friska nu!



Här har det kommit massor med snö så har vi vinter igen....



Puss!

2009-02-22 @ 19:12:37
Postat av: Tanja

Jiippieeee!!! Älskar oxå Lagerhaus. Brukar kolla i Sthlm. När jg praktiserade hos Östervångskolan. Så passade jag besöka Lagerhaus. Örebro bara växer o växer..



Kram

Ha en trevlig kväll och ska du kolla på Oscargalan??

2009-02-22 @ 20:31:07
URL: http://tancasjoe.blogg.se/
Postat av: maria bra

Har du varit lagerhaus i borlänge tidig ? det finns i borlänge, kupolen.. hihi :) men bara en vecka kvar så öppna lagerhaus i örebro, spännande :) krammm

2009-02-23 @ 08:12:43
Postat av: cina törnblom

Tjena nu kommer jag in o kikar oxååå hos din blogg, det gjorde jag inte aktivt förut men nu kan det bli mer och mer om jag har mer tid med det i fortsättningen.Hoppas det verkar vara kul med blogg i af. Kul att du kikade in så är jag ju också nyfiken på din blogg, tittade snabbt för maten e i ugnen och snart klar, fin hemsidan du har och söta barn och gud va de växer! pojkarna speciellt ojoj så stora de ser ut precis som du tycker ang om mina tjejer! Vi kan väl prova o ses en dag att de träffas, så de fattade noll att de setts när de var småå hi..

Lagerhus tycker jag också bra om! Fina o roliga saker, köper ibland när jag är i karlstad för de har såna där men inte Öret, men du nämnde att det öppnar ifeb. jöss!! då måste jag dit o och det blir säkert ett påse för varje besök till hem att jag har handlat där!:)

Kramkram!

2009-02-24 @ 17:19:13
URL: http://mimmimussepigg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0