Dagens andra fynd!

Fredag

Nu på morgonen fick jag stiga upp och uppleva stressen som man alltid gjorde när man jobbade. Jag lämnade killarna till skola och dagis strax innan åtta för att sen vidare åka in till stan och träffa MS. Nu är det inte långt kvar till konferensen den 11 mars och 12 mars för aktiviteter. Gick igenom lite detaljer med henne. Sen jobbade jag på Virginska som drama lärare och i dag visade jag sånger på teckenspråk och sen fick ungdomarna spela lite så att man fick gissa vem de var.

Träffade Frida och åt lunch med henne och man saknar hennes historier och all snack som får mig att ofta skratta ihjäl mig. Det var mysigt att få se henne så kram på dig Frida om du läser det här.

Man kunde se att Melodifestivalen är på besök - andra chansen som är imorgon och det är en massa aktiviteter för oss som är i stan och det tycker jag är trevligt. Vädret var strålande och man känner sig glad när man promenerar hem.

På väg hem så kollade jag lite affärer och jag var duktig nog som kollade lite kläder åt mig för det är väldigt  sällan jag gör det. Och jag fyndade och hittade kläder som kostade totalt 100kr!!!.. Nöjd är jag så här visar jag dagens fynd.



En tunn stickad klänning ända ner till knäna!


Fotograf: Yannick

vit klädsel med grå kofta som nu pasar när våren är på väg. Hittade kläderna på Indiska och Cubus.

Jag har blivit bättre på att köpa ljusare kläder för jag brukar annars klä mig i mörka färger.

Gick hem på promenad och jag sken upp som solen för att nu är det verkligen vårkänsla ute.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0