Fin dag med min kära vän, Pernilla

När man vaknade var det en hemskt väder, ruskigt, regn och kallt och blåsigt. Tycker det är en konstig känsla när vädrets makter håller på så och ungefär just den väder brukar det vara i september och inte i oktober. Det är fortfarande grönt ute och jag börjar undra när man ska få uppleva de vackra höstbladen som sprider och skiner i vackra färger. Jag hoppas innerligen att inte hösten går allt för snabbt förbi som det gjorde förra året.

Under dagen blev vädret bättre och trevligare och jag fick besök av väninnan Pernilla och hennes lilla familj. Det var jätte mysigt att få vara med dom och just ha trevligt. Colin och Yannick var lyckliga för att de fick leka med Albin. Det är så sällan de ses nu när Pernilla med familj nu flyttat och bor i Malmö.

Bilder säger mer än tusen ord så här tänker jag bara ladda ner bilder så ni får se vad vi gjort för mys idag.

coa

poa


cola

båt

son

37740-45


Kommentarer
Postat av: Ingela

Vad mysigt ni hade det :-)

Idag var det strålande sol så vi passade på o "städa" utomhus, gjorde rent alla utemöbler o plockade i hop dem o stuvade in dem i förrådet o städade undan skräp från garagebygget, virke o sånt som blev över så det ska kastas. Skönt o göra det när det är fint väder än vid regn o blåst.
Fixade till blommorna oxå, tog bort döda blommor o blad så de nya kan komma upp.

Kram kram

2006-10-08 @ 17:30:52
Postat av: Anne-Maj

Underbart!
Vi tänkte göra som Ingela men hann inte, men nästa helg ska vi göra som Ingela:-)

2006-10-08 @ 22:04:14
URL: http://anne-maj.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0