Så...



Tidig på morgonen åkte jag till Huddinge och besökte KS och CI teamet. Jag var nervös hela resan för jag vet ju inte om det blir bra med att få chippen och hur ljudet kommer att låta på det andra operationen jag gjort. Innan åt jag självklart min favorit rätt:



Sushi så klart och jag njöt bara av för stunden och nervositeten försvann.

Därefter fick jag träffa ingenjören M och vi testade ljud med chippen



Ljudet var annorlunda eller jag vet inte hur jag ska förklara det för er som aldrig hört eller för er som tycker det är svårt att jämföra om ni är hörselskadad. Jag hör bara ljusa ljud och det ä märkligt att man gör det för så hörde jag med min hörapparat innan. Ljudet är inte det bästa och jag är inte nöjd, men det kommer att ta tid och jag hoppas att jag får mer bas på ljudet sen.

Men att ha båda CI på mig så känns det att nu hör man från båda håll och att det är mer balanserat och det känns bra. Nu får vi se hur dagarna går och jag tycker det ska bli spännande.

/Addie

Kommentarer
Postat av: Cokoris

gött med sushi och nu har du varit i storstan flera ggr, sms mig innan nästa ggr så vi kanske lyckas ses nästa gång?? :) kraaam

2008-10-14 @ 15:43:23
URL: http://misscokoris.blogg.se/
Postat av: Ullis

Heej gumman!



Så kul och träffa dig idag, och få byta lite tankar och funderingar medans I servade oss med lunch:)



Sköt om dig och jag håller tummarna att det ska gå lika bra i fortsättningen för dig!



Syns snart igen!



Kraaaam

2008-10-14 @ 15:59:36
URL: http://allmogen.blogg.se/
Postat av: Ingela

Slit å släp ;)

2008-10-14 @ 19:04:24
Postat av: Catharina

Åh så gott Sushi. Den 28 okt skall jag och Miranda åka till Huddinge Sjukhuset. med tåget. Kanske jag passar på att äta sushi där. ler Ny restaurang? För jag var där och har inte sett sushi?? Eller missade jag? Det blir spännande för dig med den andra CI. Kraam

2008-10-14 @ 20:43:00
URL: http://caromira.blogg.se/
Postat av: Britt

Mmmm såå gott sushi. Jag älskar den, vi äter ganska ofta hemma som min man brukar göra sushi. ;) Jag undrar om den grön o röd kruvan är det t.ex röd på vänster öra o grön i höger öra eller? Lycka till med andra CI. Kraaam

2008-10-15 @ 11:01:50
URL: http://bijaadjo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0