Dagens händelse!

Fick sms från Villekullas dagis och fick meddelandet att

Yannick drog ut tungan och slickade på stolpen och vips var han fast. Fick bort tungan och det blödde mycket och personalen fick stopp på blodet till slut genom att Nick fick doppa tungan i en kopp med vatten.

Nick var rädd och chockad och rädd efter dagens händelse

Han gnällde och ville hem och ville till mamma

Hämtade honom och vi var hemma på em och tog det lugnt

Glad är han nu och har glömt vad som hände tidigare

Dock får jag tvätta overallen som har blod varstans!


Kommentarer
Postat av: Åsa

Usch...... jag minns också julia gick bakom mig och vi skulle hämtar frida på dagis så hon slick på en stål där kan man gå eller cykel vad det heter och sen sa hon Kom KOM KOM KOM sa hon till mig så jag gick tillbaka och tittar vad det är.. chock att hennes tunga var långt fast och jag tog henne tunga och blöder hela tid jag blev pi PANIK sen tänka jag efter.. DUMT DUMT av mig jag skulle spotta min saliv försöka ta borta..... DUMT....



Glömde aldrig hur hon var så mkt ledsen och ont ont ............ nu har jag så ont i kroppen när jag skrev ont i hjärta hemskt..... tycker inte om att se hur barn har så ont..

NU ska jag inte bla bla mer.. HEHE gott nytt år ..KRAM

2009-12-29 @ 19:35:04
URL: http://smilesmilesmile.blogg.se/
Postat av: Fia

ojoj! vad otäckt! Det måste ha gjort ont, men hoppas han blev bättre igen snabbt.. kram

2009-12-29 @ 22:13:02
URL: http://edwugo.blogg.se/
Postat av: Iréne J

Nu har han fått ett riktigt lärdom för livet :).



Gott Nytt År kram till er alla.

2009-12-30 @ 09:28:50
URL: http://ladysointu.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0