Du är väl med och släcker ljuset idag mellan 20.30-21.30?



Den 28 mars mellan 20.30-21.30 släcker miljontals människor ljuset i en manifestation för klimatet. Världen förenas i en enkel handling - att släcka ljuset under 1 timme och jag hoppas ni tillsammans med oss och många fler släcker ljuset

I en hel timme utan lyse så hjälper vi vår sårbara JORD.

Gör något mys med era vänner, bekanta, familjer eller om du är ensam så koppla av en hel timme med tända ljus.



Jag och barnen har bestämt att vi ska göra något trevligt, fixa grönsaker och dip, dricka gott och ha en massa tända ljus en hel timme och de längtar faktiskt.

Det är skönt att de ser det positiva och förstår hur viktigt det är att rädda vår klimat - JA VÅR älskade jord



GÖR DET DU MED OCH SPRID VIDARE

Kommentarer
Postat av: maria bra

Själv ska vi göra det, kramm :)

2009-03-28 @ 08:48:24
Postat av: Affi

Härligt att du sprider viktiga saker som det här med Earth Hour på din bloggsida. Vi ska också vara med. Ha en mysig timme med barnen dina!

2009-03-28 @ 09:01:40
Postat av: Fia

Hihi, jaa. Det gäller bara att ha lust. Jag bara måste ha riktig frukost annars blir jag irriterad. Hihi, jag brukar förbereda kvällen innan som t.ex fylla en kastrull med torra ingredienser och sedan fyller jag i vatten eller ngt nästa dag, samma sak gäller yoghurten. Vill jag ha grönsaker så skär jag kanske dem på kvällen och lägger det i en låda, men oftast gör jag det direkt då det smakar godare. Men det beror på. Hihi. Ha en skön helg! kram

2009-03-28 @ 10:31:31
URL: http://edwugo.blogg.se/
Postat av: Tiny

Jäpp, det ska vi göra! Myspysa med ljus osv, men kanske jag har somnat då? JObbat vaken natt inatt, så jag är nog trött! hehe..

Puzz

2009-03-28 @ 12:56:58
URL: http://minds.blogg.se/
Postat av: Ingela

Hoppas du mår bättre nu. Här är humöret oxå surt, snöööööö hela dan i går o nu är det blaskigt o slaskigt arghhhhh!



Ja vi kommer att släcka ner i kväll vi oxå!



Kraaaam

2009-03-28 @ 13:53:40
Postat av: carina törnblom

hoppas du frisknar till imorgon så kanske ses vi..

Blir nog bara där en stund för att också hinna hem emellan för amanda ska till simskolan sen i e.m..



Precis idag är det Earth Hour. det tänkte jag inte på att kunna ta med in i min blogg..hihi bra tänkt..

ska ockås mysa med mina tjejer medan martin jobbar i kväll men när han e hemma vet jag ännu inte så får jag bli överraskad istället hi..

Kram ha en mysig kväll.

2009-03-28 @ 18:32:45
URL: http://mimmimussepigg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0