Kanon helg med film, vänner, filmgala




Det är så sällan man får gå ut och roa sig och jag kan bara säga att jag är supernöjd och sitter här och ler för jag hade verkligen kul med många vänner man fick träffa.

Ni kan förställa er att jag faktiskt ler och är mer än jätte nöjd med helgen. Vill tacka min tös, Tina som tog hand om lillebröderna så jag fick komma ut med mina vänner. Fick ju också besök från Stockholm och de sov hos mig så ni kan ju ana hur mycket snack det blev och med god vin.

Bilder säger som sagt mer än vad man behöver skriva här. Så här kommer några bilder.


 Fin klädd och redo att gå ut          Alexia och jag

 Värdarna Alexandra och Patrik          


                                                                              
  Vad stolt man blev att Mikael som är elev på mitt jobb kammade hem hela 5 priser.


 Vänner som satt på samma bord som mig och kul umgås för det var länge sen


 Carina T och jag            Visuell Filmgalas staty


  Vännen Juli och jag och det var en härlgt att få se henne efter ett bra tag


 Min kollega och vän, Ingalill        Juli och Alexia som jag kännt i över 20 år nu och tiden bara rusar....


Jag är mycket nöjd med helgen och nu har man även fått inspiration att kanske göra en film till nästa års filmgala så vem vet om jag gör det?


/Galakramar Addiswa

Kommentarer
Postat av: Åsa

Mmm syns du har haft kul den helgen och mysa med din vännen och har haft kul på filmagalan även du är så fint.. Kram

2009-03-09 @ 18:24:31
URL: http://smilesmilesmile.blogg.se/
Postat av: Tanja

Du var jättefin i lördags ; ) Tack för igår och det var kul...Casper vill leka med dina pojkar igen.

Ses imorgon på mötet...



KRammm

2009-03-10 @ 11:42:21
URL: http://tancasjoe.blogg.se/
Postat av: carina törnblom

Tack själv! Det var verkligen trevligt att träffas och satt vid samma bord. Har en sån likadant i min kameran, du e aktiv som har hunnit ladda in, jag har inte hunnit ännu göra men gör nog till helgen :)

Må så gott och ses nån gång Kram!!Håller med Tanja att du var väldigt fin i lördags!

2009-03-11 @ 11:55:28
URL: http://mimmimussepigg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0