Utvecklingssamtal




Foto: Addie

Hade ingen bättre bild, mem gillar bilden på storasyster och lillebror.

I dag var det utvecklingssamtal för Colin och jag tyckte innan det var spännande för det var ju faktiskt länge sen man gick på utvecklingssamtal i en ålder som Colin. Tina är ju så stor nu att det var ju evigheter sen.

Det enda skillnaden på utvecklingssamtalet var att Colin fick vara med och lyssna och visa vad han kan och har gjort. Det gjorde man inte med både Channie och Athina när jag hade utvecklingssamtal så de fick alltså leka medan man satt med fröken och diskuterade om utvecklingen.

Tyckte det var bra och Colin berättade glatt om vad han tycker om att göra, vad han kan och så mycket mer så visst var man stolt som mamma. Kul se att han kan så mycket och sen fick man höra att han är en bra ledare och är omtyckt i skolan och det betyder mycket för mig.

Efter utvecklingssamtalet så följde två av hans bästa kompisar med oss hem och nu leker de och har skoj.

Hoppas dagen var bra för er!

Kommentarer
Postat av: Askungen

Fint kort.

2010-04-22 @ 16:45:16
URL: http://askungan.blogg.se/
Postat av: Maria

Alla är olika på skolor ser jag.. jag var med alla barnens utveckling från liten. Albin är lite nytt med att jag, han och lärare (+ tolk ) pratar tillsammans, så han berättar vad han tycker och säg osv och lärare förklarar så han får vara och lyssna på, efteråt han går ut till lekrum eller leka med kompisar så bara jag och lärare pratar en kort stund ca 10 min m.m.. Hoppas vi ses snart.. kommer nog att dyka i Örebro när som helst framöver !! kramm

2010-04-22 @ 18:32:22
Postat av: Fia

Utvecklingssamtal är alltid trevligt! Jag blir ännu mer stolt efter varje samtal. :D

Edwin var med för första gången på samtalet i höstas.

kram!

2010-04-22 @ 21:32:09
URL: http://edwugo.blogg.se/
Postat av: Inger och Ake

Mycket bra bild pü Athina och Colin. Bra berttelse om hur du upplevde utvecklingssamtalet. Du har all anledning att vara en stolt mamma.

Kram!

2010-04-23 @ 18:07:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0