Dagens ära - 25 aug 2010



Går till min fina och underbara vän, Carina Hed Edington som fyller år idag.

Är så glad att ha dig i mitt liv även om du bor tusen mil från mig. Vi hade flera underbara dagar i sommar med dina söta flickor och med mina pojkar och även med Rhianna.

Det märkligaste nog var att vi inte ens tog flera kort på oss tillsammans och det blev faktiskt det enda kortet på bilden som ovan och just två dagar innan du åkte hem till USA. Nästa gång måste vi bättra på oss och ta flera bilder.

Jag har måna fina minnen då jag bodde i USA och jag lärde känna Carina i USA vilket är lite lustig då jag kände hennes bror och mor. Vi var rumskamrater, studiekamrater och vi gjorde massa roliga saker tillsammans och det saknar jag.

Så ha en underbar dag och må solen skina över dig

Kram din tillgivna vän


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0