Dagens ära går till



Älskade Athina som fyller 14 år idag den 23 Januari. Jag kan bara inte förstå att tiden gått allt för fort och jag vet inte hur jag kan bromsa tiden för jag vill inte att min tös ska bli för stor. Men tösen min jag ÄLSKAR DIG.

  Jag minns dagen då du föddes jag var hemma med Channie och hade  värkar hela dagen. Vi bodde i Eksjö i en mysig lägenhet. Channie var 2 år och jag kämpade mot smärtan och vid tolv kom mamma för att fixa lunch. Jag sa åt henne att jag hade värkar och hon tyckte jag var galen som var hemma och hade channie och ringde genast kusinen Lena som kom på en gång och vi åkte in och var där ca kl 13. Tolken Sanna kom och jag kände mig trygg. Du kom ut kl 17.20 och jag tyckte det gick fort och så bra och minns inte så mycket om jag hade så mycket smärta som jag hade med storasyster Channie.

Du växte upp och tillsammans med din storasyster Channie ni var som bästa kompisar
även om ni var så olika med er personlighet. Du var mer som en pojkflicka och var inte ens intresserad av dockor eller klänningar. Du föredrog att leka med pojkar och klättrade gärna och du har frågat mig några gånger:

mamma varför föddes jag som flicka? jag vill vara en pojke för pojkar gör roliga saker


Du hade nämligen keps och byxor för det mesta för du ville helt enkelt inte ha kjol, man fick liksom tvinga dig att klä i kjol när det var högtidsstunder.  Jag ska försöka hitta en bild på dig att scanna - Tina med sin keps. 

 Åren gick och tiden har gått så himla fort och idag är du en skönhet som är mode medveten och noga med vad du klär på dig och hur du ska se ut. Du kan till och med säga " himmel mamma ska du ha på dig det där" - ja en rak på sak är du som person.


Foto: H&M

I dag är det din dag och du bestämmer hur och vad du vill göra, du får välja mat, dagens aktiviteter och ja vi buggar för dig och önskar dig

EN HÄRLIG DAG.

VI ÄLSKAR DIG SÅ MYCKET

Mamma
Channie
Colin
Yannick

och din kära kanin Hugo

Kommentarer
Postat av: Tine

STORT GRATTIS t dej sötnos!!! Kram fr Kumlagänget!

2010-01-23 @ 11:21:31
URL: http://minds.blogg.se/
Postat av: johanna

Grattis till Athina!. Hoppas hon får en bra dag, alla här hemma hälsar grattis. Kram :)<3

2010-01-23 @ 12:03:02
URL: http://jjohannaagranath.blogg.se/
Postat av: Anonym

Tjena! du glömde skriva Yannick. för det stod athina fast hon fyller år?? Grattis Athina!

2010-01-23 @ 12:24:13
Postat av: Nettan

Grattis Athina! Ha en fin dag.. Kram från oss i Göteborg

2010-01-23 @ 14:41:57
Postat av: Iréne J

Grattis, Atina!

2010-01-23 @ 14:45:56
URL: http://ladysointu.blogspot.com
Postat av: maria

grattis o grattis till athina o hälsa henne från oss :) Nöjd med läger ?? kramm

2010-01-23 @ 18:22:38
Postat av: Anonym

GRATTIS Athina!



Jaa från en pojkflicka till en riktig tjejig tjej! :) kram

2010-01-23 @ 18:44:49
Postat av: Ingela

Grattis Athina på 14 årsdagen!



Kraaaam

2010-01-23 @ 19:01:11
Postat av: Iréne Thalin

Megabiggagrattiskramar från hela familjen Thalin här i STHLM!!!!! Vi alla önskar dig ett toppen år som fjortis! =) blink blink!



Ha underbara dagar och hoppas vi ses snart allesamman! KRAMMMMMMMM

Joakim Tyra Martina Felix Moa Molle Leia och Iréne =)

2010-01-23 @ 19:45:58
Postat av: cina

Oj 14 år...det var på tiden! Ja va häftig modebild fr h&m..men vilket år eller var det i katalog eller hemsidan? eller är dessa provbilder hon var där o togs kort?Hoppas det går vidare för henne om hon vill utveckla o skicka bilder till andra mode om hon vill fortsätta. Det ser ut som det kan bli något för henne!

Två döttrar växer förbi dig nu! sött :)



Grattis Athina i efterskott!



Kram!

2010-01-23 @ 21:35:18
URL: http://mimmimussepigg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0