Det är skönt...

Det är skönt att man är ledig på fredagar för då slipper jag stressa så mycket som man annars gör när jag ska lämna killarna på dagis och skola och sen skynda mig iväg till jobbet. Jag har nu på sista tiden börjat gå varje dag och det känns så bra och man känner sig också piggare på jobbet och även när man kommer hem.

Ute på morgonen är det så vackert med all snö och snönen som hänger fint på trädet. Bjuder på morgondagens bilder då jag först lämnade Colin och sen lämnade Yannick. Varje morgon turas man om att först lämna någon av dem och ene stannar hemma under tiden och ibland så är båda med och vi lämnar den som är först och sen vidare går till nästa.



Dålig bild och jag darrade kanske. På bilden ser man Colin



söta Colin på väg till skolan



Självklart bild på mor och son!





Min söta lilla tokiga Nick



Nick måste kasta snöboll ner till vattnet som är under bron



Även bild på oss två så klart!

och till sist får jag väl



visa med ett leende bild på mig och önska er en riktig trevlig H E L G!







Kommentarer
Postat av: Ingela

Lika vacker som alltid :)

2010-01-15 @ 22:24:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0