Helgen!

Tösen Channie hade


Bild: Google

tjejmiddag hemma så jag höll mig undan. Tycker det är härligt att hon tar hem kompisar och de hade nog hur trevligt som helst. Jag var vaken till 1 på natten och då blev jag nog en tjatkärring till mamma som fick påminna ungdomarna att vara tysta för folk vill sova. La mig sen så har ingen aning hur länge de var vakna. Två tjejkompisar stannade och sov över här och de sover än.

Idag ska jag på



och som ni alla vet så sitter jag som ledamot för Dövas Förening i Örebro Län. Och jag har bestämt mig att genomföra min mål och det är att



gå från mitt hem till Ladugårdsängen för att få motion, men dock ska jag se till att jag inte svettas för inte är det trevligt att lukta när man kommer till mötet. Mina ben är lite ivriga av sig efter att jag börjat gå nu varje dag på väg till jobbet. Jag saknar faktiskt att promenera så ska promenera till och från idag och längtar.

Grabbarna mina kommer hem senare och visst längtar jag att få återse dom med.

Önskar er en fin dag mina bloggläsare!

Kommentarer
Postat av: Åsa

JAAAAAA jätte bra du prommerad och behöver inte prommerad så fort och får massor svettig hihi... men skönt att motion det vet jag hur du känner så underbart!!!!!!... fortsätt med ... kram

2010-01-17 @ 13:25:58
URL: http://smilesmilesmile.blogg.se/
Postat av: Iréne Thalin

Klokt att greja lite när man ej arbetar.



Glöm bara inte att vila lite mellan varven också.... Kanske lite "arbetstid" typ 3 timmars jobb och sen vila lite innan ungarna kommer hem??



Krammm lycka tillll!

2010-01-17 @ 21:48:35
Postat av: L J

hur kul var spelet om du har testat? tänkte köpa den på village. vad är det för frågorna där om man kan fråga? kram

2010-01-18 @ 10:16:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0