...

Jag har inte haft tid att blogga eftersom jag hade fullt upp i veckan. Onsdag till fredag var jag i Vadstena och idag avslutade jag min utbildning så det är skönt att man nu i framtiden slipper pendla och planera så att någon har hand om pojkarna medan jag är i Vadstena.

Flickorna har varit min stora hjälp och utan dom hade jag aldrig klarat det och liksom mamma också som snällt åkt till Vadstena från Eksjö för att hämta pojkarna mina och ta hand om dom i tre dagar. Sen har ju killarnas pappa varit till stor hjälp också och haft dom de dagar då man studerat.  Så tack så mycket ni alla är värd stor kram och en ros.

Jag känner mig stolt över mig själv som avslutat min utbildning och nu har jag ny erfarenhet/kunskap med rikedom i min ryggsäck! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0